Vašu sťažnosť hneď po jej doručení zaregistrujeme. Najneskôr na druhý pracovný deň vás budeme informovať o ďalšom postupe.
Doba potrebná na vyriešenie vašej sťažnosti závisí od predmetu sťažnosti. Menej problematické záležitosti vyriešime do niekoľkých hodín, alebo dní (najneskôr do 5 pracovných dní). Riešenie udalostí s následkom poškodenia zdravia alebo majetku, ktoré si vyžadujú vyšetrovacie správy od polície, alebo zdravotníckych zariadení, trvajú spravidla dlhšie. V takých prípadoch vás budeme informovať predbežne v lehote 5 pracovných dní, pričom definitívny výsledok vám budeme môcť oznámiť až po doručení právoplatných správ od príslušných orgánov.
Spoločnosť Via Pribina Operations a.s. poverená výkonom služieb týkajúcich sa prevádzky a údržby projektu Via Pribina, ani spoločnosť Via Pribina, a.s. ako koncesionár, nie sú povinnými osobami v zmysle § 2 zákona č. 211/2000 Z.z. o slobodnom prístupe k informáciám a o zmene a doplnení niektorých zákonov a nie sú povinné sprístupňovať informácie podľa uvedeného zákona.
Kontaktný formulár
Podnety, otázky a sťažnosti was last modified: 12 septembra, 2022 by